Is de Gebouwdossier Challenge ook interessant voor Facilitair managers? Ik beantwoord deze vraag in onderstaande video.

Transcript van de video:
Vorige week plaatste ik op internet een uitnodiging om mee te doen aan de Gebouw Dossier Challenge die start op 21 september.
Via Facebook vroeg Annel aan mij of deze challenge ook bedoeld is voor facilitair managers. In deze video leg ik uit waarom jij als facilitair managers zeker veel aan deze uitdaging kan hebben.
Ik ben Sannie Verweij en ik help de gebouwde omgeving verduurzamen, door mensen inzicht te geven in hun gebouw.
In de afgelopen jaren heb ik heel wat klanten mogen helpen om het gebouwdossier op orde te brengen, voor bijvoorbeeld een BREEAM certificaat, of een ander duurzaamheidskeurmerk.

Wat mij opviel is dat het vaak de facilitair manager is die in de meeste informatie heeft over het gebouw. Dat is toch vaak de spil in het gebouwbeheer.
Maar het ontbreekt vaak aan een totaal plaatje.
Voor jouw als facilitair manager is het belangrijk om te weten wat er speelt in jou gebouw. Omdat je daarmee jou klant, de eindgebruiker van het gebouw nog mbeter van dienst kan zijn.

In deze Challenge leer je van mij wat de vijf hoekstenen zijn van een goed gebouwdossier en waar voor jou kansen liggen om de dienstverlening aan jou klant te verbeteren.

Dus doe je mee?
Meld je hier aan!

[fsb-social-bar]

Als je deze blog interessant vond, lees dan ook deze

Download GRATIS de “Checklist Gebouwdossier, de 5 hoekstenen van een goed gebouwdossier”

Vul de gegevens in en download de gratis checklist.

Hartelijk dank.